lørdag den 21. juni 2014

Lort?

Kender I de dage... De dage som bare, som bare er unfair!

Jeg skulle med to meget lækre veninder og deres meget lækre yngler til kravle gudstjeneste. Jeg havde haft 2/3 børn i bad, og vi var i skide god tid. Vi tager bare til den forkerte kirke. :-O Og så står man deer, med en baby, som vælger at lave dagens 3. (kæmpe) lort. Helt op i nakken.

Som man skifter, med et stor-hylende barn og lorte indsmurt barnevogn til følge. Mens ens meget lækre veninde, får overbevist overskuds mand om at hente mig og tre piger - og køre os til den rette kirke.
Vi ankommer. Den ene af os, skriger sig hæs. De to næste tager det meget roligt. Den sidste af os har mistet al vilje og tro til menneskeheden.

Vi samlesynger, hygger og blæser bobler. Efterfølgende er der brunch, med en masse gamle damer som passer vores børn og serverer kaffe for os. Der blev dagen okay igen.

Mellem dét øjeblik med kaffe og gamle damer som passede mine børn har Ofelia skidt igen (denne gang kun i bleen, men uden vådservietter er lort bare lort), pisset igennem, min ellers søde mormor gået helt vred på mig, fordi hun mente vi havde en aftale idag (og jeg veed hun sagde at "Nej, vi skal til fødselsdag og har slet ikke tid til jer i weekenden), været til børne festival, hvor pigerne alliegevel ikke nåede at blive malet i ansigtet, fordi føromtalte mormor ville komme med fisk og jordbær og gaver og en cykel, nogen (på 5 år) har kommet til at smadret min tlf. og generelt har verden været lidt en prøvelse.

Så nu har jeg bestilt for 188 kr's aftensmad til mig og tre børn. Jeg overvejede at smide dem alle i cyklen og drøne på mac. d. Men.... hvor gammel skal børn egentlig være før de må få happy meals? Jeg besluttede i hvert fald at det nok var bedre at beholde underskuddet hjemme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar