torsdag den 26. juni 2014

Fridage

Hvor er fridage uden planer vidunderlige.
Babydyret har været forkølet, eller er forkølet. Men hun er i vuggestue, med besked om, at bliver det synd for hende, må de ringe.
Vi kører lidt med een fridag dag om ugen - max, og hun var hjemme igår. Men jeg har fri igen i dag (og i morgen). I dag handlede jeg lige efter aflevering, på ladcykel... Holy moly, sådan en fætter redder familier uden bil. Men med mange børn.
Og siden har jeg drukket hjemmepresset juice, spist paranødder og læst roman, mens tordenvejret raser over mig.
Jeg er igang med 'Forbandede yngel' af Anne-Cathrine Riebnitzky, og den er bare så fin. Jeg føler med alle fire søskende, jeg føler med moderen som slår for meget, væmmes med den voldelig griseavler, og kan se de smukt beskrevne landskaber og barske krigsscener for mig. - Jeg vil umiddelbart give 1000 stjerner til den.
Og nu vil jeg spise hummus og jordbær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar