fredag den 13. juni 2014

Hej 

Dette er ikke min første blog. Den første var sjov. Jeg var ung, jeg boede i en lille lejlighed (når denne ikke var brændt), jeg havde kærester, var fuld, kom galt afsted. Jeg var glad. Men jeg glemte koden...længe før jeg stoppede med at være fuld og komme galt afsted faktisk. 

Det er heller ikke min anden blog. Min anden blog var ikke sjov. Jeg var ulykkelig. Det var som om at verden ikke rigtig artede sig. Ikke i forhold til mit ve og vel i hvert fald. Jeg var i fertilitetsbehandling, som gik virkelig dårligt. Jeg overvejede at råbe pik og skride fra min mand og hans børn. Jeg overvejede at give op.

Det gjorde jeg ikke. Jeg blev gravid. Med et foster som faktisk blev hængende længe nok, til at det faktisk blev et barn. Et kæmpe barn. Et dejligt barn. 

Så nu prøver jeg igen. Jeg starter endnu en blog. Nu som voksen ung kvinde, som ikke brænder sin lejlighed, men som heller ikke råber pik og skrider. Ikke sådan for alvor i hvert fald. 

True facts: Vi har sandsynligt meget solcreme. Og bruger meget lidt. Vi laver både nespresso kaffe, stempelkaffe og filterkaffe - hver dag. Jeg kan ikke lide mit job. Babydyret står som oftest op 5.15 (også på fridage). Jeg har drukket hvidvin mindst een gang om ugen under min barsel. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar